CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, May 11, 2011

rasa macam semalam baru masuk Part 1 !

~ assalamualaikum ~


masa sangat cepat berjalan dan pergi sampai tak terkejor. sedar-sedar dah habis satu sem jadi student degree dekat UiTM Kampus Bandar Melaka tuuu....

alhamdulillah sepanjang satu sem tu semuanya baik-baik. exam pon dah habis dan semoga dapat result pon baik-baik. amin.

sepanjang cuti ni pasti akan merindui semua kawan yang dok bergelak ketawa sama-sama, makan sama-sama, setadi sama-sama, jalan-jalan sama-sama, kemas rumah sama-sama (*perlu ke statement ni??mhuahuahua), dan semua lah sama-sama kita tuuu.


( nampak macam aku berpaut kat lengan aqim..tapi tidak yer kawan-kawan. itu tangan aqim sendiri.......wink-wink^_^ )


Happy Holiday to all of us ! ( Fairus, FS, Maria, Zue, Kema & Aqim )..
jumpa lagi sem depan..=)

Selamat Cuti jugak untuk semua kawan yang lain..!

L.O.V.E you allllssssssssssszzzzzzzzzzzzzz

6 ulasan:

Vna Erman said...

susah kan degree?

Fairus Sabran said...

susahhhhhhhhhhhhhhhh...huhu...
tula dulu aku tergedik-gedik sgt nk sambung degree... cobAAn..huhuhu

bukan senang nk senang kan??

FS said...

happy hols baby, gonna miss you! ;')

najmi said...

korang dah buat aku takut nak proceed degree ni. mati lar aku nnt ha3.. fai kita ni nama jer duduk melaka tapi aku dpt jumpa ko sekali jer. tu pun jumpa kat kag jer. next sem jgn lupa dtg event aku tau. final project aku tu.

Fairus Sabran said...

Fs~ gonna miss you too^^

Fairus Sabran said...

najmi~insyaALLAH