CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday, February 13, 2011

rindunya = H-O-M-E-S-I-C-K

Assalamualaikum

kalaula Melaka dengan Perak macam dari rumah nak pegi rumah nenek kan beshhh... boleh 365 hari jumpa Mak. tapi tu 'kalau' jela. hakikatnya 'tak kalau'. huhu.. sangat-sedih-dan-rindu-kat-mak-abah-bang mat-kak ila-adam-hakim-dan-sapa-lagi-kalau-bukan-JAY.!!!

haritu malam apa ntah tiba-tiba mimpi makan ASAM PEDAS TULANG dan EKOR yang kak ila masak..perrrrgghhhhhhhhh sedaaap gila dalam mimpi tu. errmm, ha, mimpi jugak makan LAKSA-mak-yang-tersedap-di-dunia. yummyyy... "awat mimpi semua pasal makan ni???"ermm..

lambat lagi la nak balik PERAK Darul Ridzuan ni.. ntah bila nak dapat makan sedap-sedap masakan Mak. telan air liur jela..huhuhuhu........."_______"...



MAK is my brain


JAY is my heart



ADAM is my happiness



8 ulasan:

ZuZayid said...

pukui satgi!

FAIRUS BINTI SABRAN said...

pukui la tak takot pon. aku nak cabut bulu roma hang yang banyak tuuuuu

zalikha zamri said...

jayyyyy!! wah2 wah2!!

FAIRUS BINTI SABRAN said...

haha

FS said...

alolo omey2 ni homesick pulaaaak, meh tido bawak ketiak akak meh.

lagu apa blog hang ni"?

FAIRUS BINTI SABRAN said...

takmau ketiak hang... nak ketiak jay..hehehe..oopssssss

lagu besh kan???

Maizatul Akma said...

expose darling marling dia dah skang neh!

so shweeettttt :D

Fairus Sabran said...

mai~hehehehe....TQ.. hg lg sweet